NAZU výprodej

 

 

Způsob doručení

 
 
  Osobní odběr - zdarma
  Česká pošta - 85 kč
  Heureka point - 60 kč
  Zásilkovna - 49 kč
  Geis - 79 kč
  Geis point - 66kč
 
 

Možnosti plateb

 
  Česká pošta dobírka - 36 kč
  Geis dobírka - 20 kč
  Zásilkovna - 20kč
  Uloženka - 20kč
  Hotově či kartou na pobočce (osobní odběr) - Zdarma
  Bankovním převodem - Zdarma
  Platební kartou (online přes internet) - Zdarma

 

 

Reklamace

Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Brně, na uvedené adrese. Zde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

NAZU s.r.o., Zábrdovická 10, 615 00 Brno

Tip: bližší informace o tom, kde sídlíme, naleznete zde

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:

NAZU s.r.o., Zábrdovická 10, 615 00 Brno

Do zásilky přiložte průvodní dopis,náklady na dopravu spojené s reklamovaním výrobku Vám budou, na požádání, zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.

 

Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na reklamace@nazu.cz

  

 

Odstoupení od smlouvy

 

Nevíte, jestli objednáváte to správné zboží?

U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy můžete využít formulář, který naleznete zde.

 

 

 

Přihlášení
Registrace